Opis zadania
Zapewnienie dzieciom interaktywnej, dynamicznej i wszechstronnej edukacji poprzez wykorzystanie nowoczesnych technologii oraz aktywności sportowych, rozwijając jednocześnie umiejętności poznawcze, fizyczne i społeczne .Wprowadzenie dzieci w interaktywny świat gier i zabaw multimedialnych połączony z nauką kodowania, programowania poprzez zadania realizowane na ekranie multimedialnym. Rozwijanie kompetencji cyfrowych i manualnych poprzez naturalne zainteresowania dzieci. Rozwijanie sprawności fizycznej poprzez zabawy ruchowe z wykorzystaniem interaktywnej podłogi. Łączenie technologii ze sportem nie tylko umożliwia dzieciom odkrywanie świata w sposób innowacyjny i przyjemny, ale także rozwija ważne umiejętności takie jak: kreatywność, myślenie logiczne, zdolności interpersonalne oraz samodyscyplinę. Poprzez ten projekt pragniemy inspirować dzieci do poszukiwania wiedzy, rozwijania swoich pasji oraz zdobywania umiejętności, które będą przydatne w życiu codziennym i zawodowym. Projekt jest zaproszeniem dzieci do niezwykłej podróży w świat technologii i sportu, która stanie się miejscem odkrywania, ale także inspirującym polem do rozwoju u zabawy.
Przeznaczenie darowizny
doposażenie przedszkola w monitor interaktywny z oprogramowaniem i interaktywną podłogę wraz z zestawem 210 gier i zabaw ruchowych
Do kogo skierowany jest projekt? Kto skorzysta na jego realizacji?
dzieci uczęszczające do Miejskiego Przedszkola nr 44 im. Janusza Korczaka oraz dzieci z dzielnicy podczas organizacji zajęć otwartych, spotkań z rodzicami i mieszkańcami
Jaki jest zasięg działania projektu? Na jaką liczbę osób będzie on wpływał?
corocznie udział w projekcie będą brały dzieci uczęszczające do przedszkola - 75 osób oraz dzieci i dorośli chętni do udziału
Planowane rezultaty
Rozwój kompetencji cyfrowych i społecznych u dzieci, ukształtowanie umiejętności współpracy, rozwiązywania konfliktów w grupie, rozwój poczucia odpowiedzialności i samodyscypliny poprzez osiąganie wyznaczonych celów. Uświadomienie dzieciom korzyści płynących z aktywnego trybu życia i pozytywnego wpływu sportu na rozwój fizyczny i psychiczny
Poszczególne elementy kosztów, wskazane przez wnioskodawcęLp. | Opis działania (proszę podać działania niezbędne do wykonania zadania) | Łączny koszt |
---|
1 | Nazwa produktu: Monitor interaktywny Promethean ActivPanel Cobalt 65" 4K Zakup monitora interaktywnego w celu realizacji zajeć z programowania i kodowania dla dzieci w ramach projektu - faktura VAT | 12 000 zł |
2 | Nazwa produktu: Podłoga interaktywna FunFloor,z zestawem 210 gier i stojakiem Zakup podłogi interaktywnej do realizacji zajęć z aktywności sportowej dla dzieci w ramach projektu - faktura VAT | 17 000 zł |
3 | Nazwa działania: wynagrodzenie eksperta Sfinansowanie wynagrodzenia eksperta celem przeszkolenia nauczycieli koordynatorów projetu - faktura VAT | 3 000 zł |
Łącznie: 32 000 zł |
Koszt utrzymania w kolejnych 5 latach po weryfikacji
0,00 zł
Status zadania
Zweryfikowany pozytywnie
Komentarz
Projekt spełnia kryteria weryfikacji.